Blogger Templates

16 Mart 2008 Pazar

bloga video ekleme -yoğun istek üzerine-

02 Kasım 2006 Perşembe at 22:23 Posted under Etiketler: konu anlatımı :)

evett... sonunda açıklıyorum.. artık herkesin blogunda videolarr olucakk..
anlatacaklarımı adım adım uygularsanız, zannediyorum ki artık siz de videolu blogculardan olacaksınız :)
başlıyorumm...



1.adım: önce pcnizde yüklü olan videoyu internete upload etmeniz gerekir.. ben upload işlemi için YouTube'yi kullanıyorum.. YouTube sitesini kullanabilmeniz için öncelikle, bir hesap açtırmalısınız.. hesabınızın olduğunu varsayarak o aşamaları es geçiyorum... yukardaki resimde de belirtmeye çalıştığım gibi upload kısmından, yönergeleri izleyerek videomuzu siteye ekliyoruz.. bu konuda sorun yaşanırsa, müracaat kabul edebilirim :p


2.adım: şimdi yüklenmiş olan videomuzu, sitemize eklemek için gerekli olan linki alacağız.. videonun sağ tarafında Embed bölümündeki yazıyı sitemize yapıştırmak üzere kopyalıyoruz.. vee Youtube ile işimiz bitmiş oluyor.. şimdi geliyoruzz asıl bloga ekleme bölümüne..


3.adım: blogumuzda postumuzu yazdığımız sayfada yukarıda edit html ve compose yazılarını görüyoruz.. normalde yazılarımızı composedan yazıyoruz.. fakat kopyaladığımız kodu Edit Html bölümüne girip, orada müsait bir yere yapıştırıyoruz..



4. adım: yapıştırma işlemini gerçekleştirdikten sonra, aşağıda zaten tanıdık olduğunuz Publish sekmesine tıklayıp postumuzu yayınlamış oluyoruz..

Hiç yorum yok: